Fredag

Godmorgon! jäkla va jag har sovit ut, känns super. Idag skulle jag haft Eng B och  foto men Englekan är inställd o Foto tjejen är på kurs så vi skulle gå på nån utställning.

Dagen planer är att gå på stran o shoppa med Alice eftersom båda får jobb pengarna idag :D sen ska jag se om det blir nån idol ikväll, men jag vill köpa för 125 men just nu ligger biljetterna på 195 för jag Alice o Emma hade tänkt dra dit men vi får se om det blir nått annars så går vi nästa vecka. Nej nu ska jag käka lite frulle sen dra till faster för att fixa lite grejjer o sen in mot stan.

peace out!

update 11.14
ändrade planer, Alice mår inge bra o hon fixa massa skol uppg så han kunde inte gå på stan idag så nu ska jag på stan med Emma istället så ska vi fika också. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback