Fredag

Hallå hallå :D, sitter o käkar frulle nu o vid 12 ska jag åka in till stan för att möta Lina. Vi ska gå på stan o shoppa om vi hittar nå fint för jag såg en tisha i tisdags o finns den kvar så åker den hem med mig :D.

Ikväll är det idol o jag de verkar som om det kommer bli en toppen kväll, även om jag inte vart så glad över schlager tema men jag tror Robin B kommer göra det jätte bra o även Kevin, Alice, Lars och Johan så det blir spännande :D.

Men jag missar idol ikväll tyvärr för jag ska iväg med några kompisar på ett halloween party som egentligen bara heter halloween party för det är på halloween, för det är igen maskerad iaf :P. Men det blir nog skit kul, jag har ju mina tjejer där o det är allt jag behöver för en lyckad kväll :)

Nej nu ska jag äta upp min gröt. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Emma

hah, då kanske vi ses i stan ¨för jag och min kusin ska också in dit . :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback