High on diesel and gasoline

"loved up, Doved up, hung around, stoned in a lonely town
shaking their meat to the beat,
High on diesel and gasoline, psycho for drum machine
shaking their bits to the hits"
Beautiful ones




Ja på fredag är det 90-tal och jag har precis kollat vad de ska sjunga för låtar.
Jag är faktiskt jätte nöjd med deras val av låtar, jag tror det kommer gå bra för alla :)

så här ser det ut :)

Robin Ericsson
Låt: Angels/Robbie Williams



Yazmina Simic
Låt: Born to make you happy/Britney Spears

Anna Bergendahl
Låt:
Nothing compares 2 U/Sinead O´Connor



Robin Bengtsson
Låt: Torn/Natalie Imbruglia



Johan Palm
Låt: Beatiful Ones/Suede



Lars Eriksson
Låt: One/U2

Sepideh Vaziri
Låt: (Everything I do) I do it for you/Bryan Adams



Loulou Lamotte
Låt: Stars/Simply Red



Kevin Borg
Låt: All I wanna do is make love to you/Heart


Alice Svensson

Låt: Ironic/Alanis Morrisette


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: härligt!

jaa, jag hoppas att jag kan boka på måndag alltså, man måste ju det! annars äre ju kört, haha.

Postat av: Jennifer

lars är bäst i idol, vad tycker du?



har du tänkt på att ditt bloggnamn kan vara både my stuff och mys tuff, hur hade du tänkt de? :)

2008-10-16 @ 16:01:25
URL: http://niilson.blogg.se/
Postat av: JOANNA

ha en trvlig kväll=)

2008-10-16 @ 16:22:31
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: lungt=) gör du?



PUSS JOAANA

2008-10-16 @ 17:04:35
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback