Idol tema

Har kommit hem för ett tag sedan o strax ska jag lägga mig o sova. Idag till skolfotot körde jag något som var "mig" liksom så jag körde på en metallica t-shirt, blåa jeans o vita converse. Jag fick typ för första gpngen i mitt liv sitta! men jag har typ alltid stått längst upp eller i mitten för jag har alltid varit mellan i klassen, men helt plötsligt blev jag bland de minsta :O, för nu får de kortaste sitta :S, jag har alltid varit med om att de längsta sitter, har inte ni?

Ja de har nu sagt vad temat för fredagens idol är o eftersom idol firar 5 års jubelium så ska de välja några blad låtarna som funnits med på idol genom åren :). hoppas det blir bra. Nu ska jag sova så ha det så bra så länge så hörs vi senare.

Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback