Idolish

idol har tagit slut o jävlar vad mitt hjärta började slå när Elias o Robin E stog på scenen o hängde löst, men Jesper skulle ju varit där. Men Robin E var bäst ikväll o han skulle kunde inte åka ut tyckte jag, då skulle jag nog börja gråta o tyka att idol var ett skämt men han var kvar tur det.

Det jag börjar oroa mig är att många kommer tro att andra röstar på Johan så då tänker de, vi behöver inte rösta på han så åker han ut sen. Det får inte hända då kommer jag gråta! han är unik av sitt slag i idol. Johan,Robin E o Lars, killar jag gärna ser i finalen.

Men det är så härligt att se johan på scen, jag blir så glad men han var bättre förragången, men imorrn då jävlar ska han rocka loss scenen.

 Här är de 16 som gått vidare till slutaudition i Idol. Foto: TV4
Kolla söta lill-Johan, haha så söööööt.

nu ska jag sova, o jag har inte ens gjort färdigt en sida på engelska uppsatesen, fan!
får gå upp tidigt imorrn o fortsätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback