Lördag

Hallå, då var det lördag, så himla härligt att få sova ut. Sitter här nu o har precis käkat upp min frukost så går Babyshambels Fuck forever på högsta här hemma för ingen är hemma så ingen störs av det. Asså jag älskar denna typen av musik, den är så himla skön,slapp o chill.

Dagens planer är möta upp tjejerna i city kl  13 för att köpa present till Emma o sen 13.30 ska jag möta en tjej som ska köpa rosa pumpsen av moi. Sen blir det väl till hötorget o hjälpa lite där.
Till kvällen hade vi tänkt fira Emelie o Emma som fyllt år genom att käka middag på nån resturang så får de sin presenter o sedan drar vi vidare till nån fest, men det är inte säkert iaf. Men jag hoppas på det.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback