Måndag

Hej hej, sitter i köket o har precis käkat min frulle. Var skit trött innan men lite kaffe piggar upp, jag som inte brukar dricka kaffe testade det när jag var trött o det var gott :), såklart med lite mjölk o socker .
Igår spelade jag o bror singstar o ni kan ju gissa på vem som vann ;D hihihi. Men jag lovar om ni skulle spela med mig skulle det låta så falsk som det bara går men man ska ju ha samma ton som dom i spelet för de skiter ifall du har en röst :P haha

Ja jag blir så himla sur på mig själv för jag kan aldrig bestämma mig. Igår kväll hade jag plötsligt ingen lust att dra till göteborg för reunion partyt och det för jag började tänka; för 700 kr (de kostade hela reunionfesten m ToR till götet) kan jag köpa Ed hardy linnet jag så gärna vill ha o få 100 kr över, eller köpa zara klackskorna o lägga till 99 kr, eller så kan jag köpa kängorna jag vill ha och den rutiga skjortan om jag lägger till 150 kr!! hallå, jag måste sluta tänkta så men så är det iaf

Nej nu måste jag börja fixa mig, lite brottom har. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback