my day so far

Juste jag glömde berätta lite om dagen. Jag åkte hemifrån vid 13 tiden till faster för att rina o hämta mina pengar som faster lämnat. Sen åkte jag in till stan för att möta Emma så gick vi till JC där den skjortan jag ville ha fanns men jag ville ha en i strl M men det fanns inte så jag valde att inte köpa den. jag köpte silikonsula till klackskor eftersom jag imorrn kommer dansa i klackar o inte vill få ont jag köpte även plåster för tårna  så man inte får massa blåsor.
Sen gick vi till kungshallen o avnjöt en girllad kyckling file med pommes o bernea(stavas?) sås.

Sen hittade jag en annan rutig skjorta på Cubus som fick följa med mig hem som jag visar på söndag :).

Nu ska jag åka hem o kolla vilka  kläder jag ska ha på mig på reunion. Peace out my friend!


Nja inte riktigt så här ser det ut på stan i sthlm, men nära :)..... NOT

Kommentarer
Postat av: emma

jag var inte hungrig fram till klockan 9 efter kycklingen! och du vet att jag alltid är hungrig ^^

pussar och ha det super på renunion imorgon :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback