Onsdag

Tjolahopp sötnosar sitter i tha kitchen o käkar min dagliga oboygröt ^^ medans Tossan gör mig sällskap här brevid.
Vet ni att otosa betyder pappa på japanska så igår gick jag runt o kallade Tossan för otosa, lite tokigt blev det eftersom hon är ju en liten hona :P haha eller en höna kanske :P haha jag är ju så lätt road.

Nej men till min tråkiga dag. Idag börjar jag kl 08! bläää men tänk förra året började ja g  typ kl 8 varje dag medans nu gör jag det bara 2 dagar i veckan så de ska jag väl klara. Jag menar jag klarade typ hela förra året med max 5 dagars frånvaro o då snackar jag om hela 1:an. Nu har jag nog haft mer frånvaro än på hela 1:an liksom, inte bra så nu ska jag bättra mig.

Nej men dagen börjar med Mediekomunikation, sedan tråkiga Matte B i 2 timmar sen slutar jag :) o då ska jag, Lina och Alice till arbetsförmedlingen o söka lite jobb :) behövs ju verkligen till sommar 09 o våren också.

Jag förstår inte vad jag fortfarande gör här, jag ska ta tunnelbanan som går om 30 min o jag har inte fixat mig, jag har inte ens ätit upp min gröt, men vi ses later

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback