Onsdag

måndag tänkte jag skriva men det är ju helt fel :P idag är det onsdag o de flesta har lov men jag ska till skolan för 2 tråkiga lektioner. Men imorrn o på fredag är jag ledig. Annars händer väl inte så mkt. Det är ju shlager tema på idol (sämsta temat?)  o jag o mina kömpisar hade ju tänkte dra dit vilket tema det än var men biljetterna är slut :(, fan vi får ta det nästa fredag istället, fan då måste jag dit, det börjar kännas lite tomt här annars :P.

Jag börjar 09.15 så halv måste jag hemifrån o jag hari nte börjat fixa mig så skynda skynda!

Peace out!


update.08.57.
Jag sprang i klackar till tåget med det gick inte så bra eftersom det var halt så jag var tvungen att ta det lungt så jag missade tåget. Jag skulle inte hinna i tid så jag bestämde mig för att gå hem o gå på nästa lektion. när jag håller på att gå hem höll 2 personer på att halka och även jag med o där gick jag i smala klackar så jag tänkte inte så smart. O så är det frostigt ute så nu när jag ska ut igen så tar jag vinerjackarn, en mössa o stövlar istället :). Btw så är det snö uppe i sundsvall. undra när snön kommer hit, hoppas aldrig :P

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback