Schlager Tema

Det ska bli intressant o höra Robin B sjunga När vindarna viskar mitt namn av Roger pontare, här är vad de andra ska sjunga o sjävklart pratar jag om idol för er som inte comprende :).

Robin B:Vindarna viskar mitt namn (Roger pontare)

Sepideh: Främling (Carola)

Kevin: Lyssna till ditt hjärta (friends)

Alice:Min kärlek(shirley clamp)

Johan: Johnny the rocker(magnus uggla)

Robin E: Michelangelo(björn skifs)

Anna: Stad i ljus (tommy körberg)

Lars:Det börjar verka kärlek banne mig (cales göran)

Charlotte Perelii ska sitta som gäst jury o hon är bara så mkt schlager som man kan vara :P


Kommentarer
Postat av: bella

jag var där på schlager temat, och det var grymt roligt! Johan Palm var bäst den kvällen, eller iförsig det är han jämt! :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback