so far

sitter i köket o gör pappa som lagar mat sällskap. Ja idag kom jag hem senare än jag brukar med det pga av att Alice var tvungen att hjälpa mig att fixa linas födelsedags present o Alice hade bild efter att jag slutat så jag satt med henne på hennes lektion o hjälpte henne att måla hennes bild. Sen fixade presenter men jag berätter mer om den imorrn då lina fått sin present, jag kan liksom inte skriva om den när jag vet att  Lina läser bloggen:P.

Nej nu ska pappa få lyssna sina låtar på datorn. peace out


Kommentarer
Postat av: SANIBO

sv: ja jag vet, det är ju så galet dyrt! särskilt när det gället metallica också..

Postat av: Fredde

Tälta? Nej för fan. Den kör jag inte .. Bor bara 5 minuters promenad från Globen så jag föredrar min varma säng .. Sen hoppas jag att jag kan få backstage eller liknande av MetClub :)

2008-10-16 @ 20:05:03
URL: http://www.rocksvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback