Söndag

Godmorgon mina duvor :) jag har en sån jävla pain i fötterna eller aa tårna, dom är helt röda men går man runt i 10-11 cm klackar i 5 timmar gör det ont förr eller senare o mot slutet då vi skulle gå mot bussen så gjordet det så jävla ont att jag nästan började gråta o tänke faktiskt ta av mig skorna fast det ös regnade för det gjorde så himla ont, men min räddare blev Rebecka N som bytte skor med mig o jag fick ett par ganska stora men det gick:)

Jag berättar mer om gårdagen lite senare. Just nu äter jag frukost för jag vaknade av att mina små  syskon (4 o 6 år) ringde mig o det behövde jag verkligen för jag blir så glad av dom, jag saknar dom nått ofantligt men jag tror pappa snart ska dra till sundsvall så då följer jag med han.

Nu ska jag surfa vidare, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback