Tisdag

Hallå:) idag kunde jag sova ut då de bara var film visning i skolan som jag redan sett så orkade inte dra till skolan för det.
Dagens planer är att börja med min trafikuppsats som ska in imorrn o sedan åka in till stan för att möta Elvira så ska vi gå runt på stan lite vilket känns sjukt bra för jag är verkligen sugen på att gå runt i tusen affärer o kolla efter kläder, sen kanske vi tar en fika :) hoppas för det är jag sugen på så kan vi snacka lite :) det är ju för fan mer än ett halv år sen jag såg henne, den var på julovet jag träffade henne sist så hon är väldigt saknad <3

Nej  nu ska jag leta lite info om körning i samandband med alkohol för det är det min trafik uppsats ska handla om.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback