To pull the trigger bring us to an end

Hela dagen har jag gått o sjungit runt på Unions Squares låt Deceit.
"To pull the trigger
Bring us to an end
Can't you see I'm sorry?,
My friend
I wasn't even aiming
When I shot you down
There's nothing I can
Change now."


Ja refrängen är den enda jag kan utantill :P haha

Ja idag så var jag ju somsagt i stan o hjälpte pappa lite o så provade jag en skjorta jag ville ha så efter jag kommit hem från götet så köper jag den om den finns kvar, sen så kollade jag ifall klackskorna från Zara fanns kvar i strl 38 och det gjorde den men efter att jag provat dom tog en annan tjej dom så jag hoppas att hon inte köpte dom, de måste finnas kvar till den 26 för jag vill så gärna ha dom.

Idag när jag satt i hötorget o lyssnade på radio o hörde alla låtar som spelades i Malta så blev jag faktiskt sugen att ändå åka till Reunion i göteborg. Pratade även med en tjej från lund som jag vart riktigt bra vän med nere i malta o hon sa att hon o R skulle dit så det lät bra, Nu gäller det bara att bära hög pumps för de tjejerna är nästan 1,80 o så kommer jag med mina unka 1,62 :P haha

På tal om nått ingenting  så har jag blivit riktigt sugen att gå på små spelningar ,asså spelningar med band som inte kanske är så kända men ändå duktiga, så om ni vet vart unga band brukar spela så säg till :).

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Haha, jag förstod att det var nått sånt :) men kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback