Torsdag

Godmorrgon!. På torsdagar brukade vi börja kl 08.45 men vi ädrade det till 09.00 för kvart i var en så konstig tid att börja så idag börjar jag kl 9. Jag har mediekomunikation o jag o lina ska arbeta vidare med våran klädes kollektion :)

Annars då så ska jag väl pulgga idag, det är iaf min tanke men oftast när jag tänker att jag ska plugga brukar jag hellre vilja kolla på tv eller sitta vid datorn :P haha nej men ärligt så måste jag plugga. Ikväll är det heroes :) wiho.

Nej nu ska jag kolla lite mejl innan jag måste börja fixa mig.

Kent spelas just nu här hemma, jag som typ slutat lyssna på dom men dom har ju fortfarande bra låtar så jag kanske tar upp det där med att lyssna på dom:P

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback