Borta bra men ....

Hemma bäst!. Nu är jag hemma, fan va härligt, satt typ i bilen och skrek av lycka när vi kom in i sthlm. Jag har ju varit i "Glada Hudik" över helgen där det varit marknad, har jobbat med pappa där för att hjälpa honom lite, det är ju jätte jobbigt att åka själv på marknader för vem ska vakta ditt stånd om du behöver köpa mat eller gå på toa. Jaa så fick även med mig hem lite grejjer,  SJUKT NÖJD!!!. jag visar imorrn :D. Aa juste det  fanns ett stånd där med 3 african killar som sålde coola grejejr som typ rasta mösser, band tishor, nit skärp, band flaggor, ja ni fattar iaf så var dom helt sköna, dom pumpade musiken och krumpade till musiken, så hilma skön stämning och han som ägde stället var sjukt shysst. 

Imorrn är det skola, inte så laddad men måste gå. Nu ska jag proppa i mig lite godis som jag köpte därifrån. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback