dont work

asså blää wall-e filmen ha fuckat upp sig, men jag får fortsätta kolla på den imorrn eller nått, har bara sett ca 30 min av filmen. btw så verkar de flesta gilla de varta skorna som jag säljer på min egen "Loppis" några inlägg nedan, har ju fått på mejlen osv, så till veckan har jag nog blivit av med dom. En rolig grejj som hände var att jag lyft hem telefonen och så så låtsades jag slå ett nummer och sedan härma pappa hur han precis brukar säga när han vill prata med min syster i peru självklart satt pappa brevis o bara små skratta åt mig, precis när jag lagt på så ringer pappas mobil och gissa vem det är ?..... Jo min syster från peru så klart, lite kul haha.

Nej nu ska jag gå ut till min pappa o bror o umågs lite med dom, sen ska jag sova imorrn ska jag käka frukost med Lina på firsthotel, jäkla vilken laddning man kommer få för dagen då för jag äter alltid där så mkt så jag nästan spricker!
Lika bra det för imorrn hag jag min längsta dag med bl a idrott på schemat. peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback