Jag hemma :D

Ja då är man hemma igen. Imorse när jag gick upp var jag trött som vanligt, men att stanna hemma var inget alternativ så jag gick upp och gjorde mig iordning för skolan, när jag kommit till skolan får vi reda på att läraren är sjuk så då har man kommt i onödan när man kunde sovit i 2 timmar extra. så jag o tjejerna drog till café noco och tog chai latte (mumma!) och snackade om allt möjligt.  jag,Mimmi, Lina och Alice har även stora planer på G men jag berättar om det när det blivit mer aktuellt :). Sen var det dags för matte och nej jag var inte på nå matte humör  så tyvärr gjorde jag typ 2-3 uppg på hel lektionen, men ska plugga lite här hemma hade jag tänkt. Nej nu ska jag kolla runt lite efter en grejj på nätet. Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback