Lördag

hahah vet ni  jag vaknade och frågade mig själv när ska klockan ringa, sen kom jag ju på att det var lördag och jag kunde sova hur lnge jag ville. Har precis käkat min frukost som bestod av pancakes m nutella :D yummmi!.
Idag ska jag rensa i mina kläder och fixa lite plugg,men det ska jag köra i eftermiddag nån gång, nu är det bara chill.
för jag tänkte åka till hötorget o hjälpa pappa lite, det kan faktiskt behövas men så kom jag på att jag inte hade nå pengar, jag har inte plus kortet och då funkar inte det på helgerna. Och inte har jag pengar heller för det sist gick till att betala allting till reunion partyt och de gick ju på 690 kr. asså tänk så jävla mkt man betalar för att gå på en 5 timmars disco i göteborg. jag hoppas fan det blir kul, men det blir det du gör det till och jag o Mimmi kommer göra det kul :D. Ja asså ToR bussen igår ju också i priset dårå:P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback