Lördag

jäklar, har inte haft tid att skriva förräns nu. Jag vakande 05.20 o började lååångsamt fixa mig så i ststa sekund fick jag skit brottom för då hittade jag inte mina byxor eller toffs, blusen skulle stykas  och gröten skulle ätas upp till klockan 06.00 då jag skulle börja gå mot tunnel banan, jag hann:).

Jobbet gick bra men tyvärr dog min handled pga att när jag ska hämta tallrikar osv så har du en bricka med dig där du lägger allt sånt på och sitter nån vid borden får du inte ställa ner din bricka på bordet, så med ena handen håller jag brickan medans jag försösker ställa tallrikarna på varandra sätta matresterna längst upp, sortera dom efter storlek o se till så inte bestiken ramlar. Ja de är jäkla svår det där när ALLA borden var upptagna, inte någonstans kunde du sätta ner brickan o tu kan ju inte heller komma tillbacka med brickan med hur lite saker som helst.

Efter det drog jag med pappa till HT och efter ett tag skulle jag åka hem men jag ångrade mig o stannade där istället så jag fick skjuts hem med bilen, mkt bättre:). Jag hann faktiskt gå lite i några affären o jag hittade ett par sjukt snygga klackskor som hade klackhöjden på ca 10-13 cm (perfekt för mig som bara är 1.62), klacken var smal men det kändes ändå rätt stadiga eftersom de satt bra o ordentligt vid vristen. 799 pix för klackarna o finns de kvar till på onsdag blir det nog mina, jag har ju jobbat så jag kommer iaf inte ligga back:). nej men inget är säkert men jag vill väldigt gärna ha dom till reunion partyt i göteborg, problemet kan dock vara att dansa i klackar i ca 5 timmar :P. men jag får gå i skorna o proppa väskan med silikon sula o compeed :).

Nu ska jag fixa pancekes= pannkakor på spanska XD, vet dock inte om stavningen är rätt :)

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback