Malta del 7

Fredag dag 19

Denna dag hade vi skola som vanligt och vi skullr redovisa våra öar som vi gjort.
När vi kom hem bytte vi snabbt om till badkläder och gick så klart till pool området för att chilla vid poolen:).
När vi chillat ett tag var det dags för middag och sedan fixa sig inför farewell partyt.
Där på farewell partyt så var det sjukt fint, det var typ nån dans klubb men det var ju stängt för de andra då vi var där.
Först spelades det musik så man kunde dansa på det lilla men fina dansgolvet och sedan var det diplom utdelning och till slut fick elever uppträda. några sjöng,några dansade och några strippade :P haha ni kan ju se det i min malta film som finns i kategorin "Malta språkresan". Tack vare Ella vart kvällen lyckad, hon fick mig att skratta tills jag nästan dog, men vrf tänker jag inte berätta för det var rätt pinsamt och töntigt, men kul!






Lördag dag 20

Denna morgon mådde jag inte så bra,jag ver helt utmattad men jag valde ändå att åka till peters pool som var en frivillig utflykt. Vi åkte dit och det var skit fint!. Det är ingen pool som det låter, vet inte vrf det heter så men men. där badade jag bara en gång sen låg jag mest i skuggan, och jag somnade:P så trött var jag. när jag vaknade var det bara 10 min innan vi skulle packa ihop o åka hem. När vi kom hem vilade jag, jag hoppade över middagen flera ggr för att få sova längre och jag gjorde nog det denna dag också. Sen åkte vi till sts discot som jag förbörjan inte tänkt åka till. Man fick välja om man ville stanna hemma eftersom vissa ville säga hejdå till spanjorerna. Men vi valde att åka tilslut. Denna gång var det inte lika mkt folk där med för att alla på suncrest skulle på middag och de som bara stannade i 2 veckor hade åkt hem.
Jag mådde skit dåligt,hade ingen energi och var helt enkelt utmattad, så jag satt vid sidan av i ca 2 timmar innan det var dags att åka hem.





Söndag dag 21

Denna morgon skulle vi åka hem:(. Vi gick upp tidigare än vi behövde men det för att säga hejdå till göteborgskorna som skulle på marknad eftersom det det skulle åka hem på tisdagen. Efter det käkade vi frukost och sen var det bara att packa. sen kom även ledarna för att checka att rummen var okej och att ingentin hade gått sönder.

Sen var det dags att åkt till malta flygplats och där hade vi en lite stund till att gå runt men det var så litet där.
vi fikade lite och sne köpte vi bara lite godis, ni vet det där med konstiga smakerna som hetter "jelly beans".
Sne klev vi på planet mot frankfurt. väl där stannade vi i 5 timmar och det gikc faktiskt inte så segt.
Vi köpte lite grejjor på taxfreen, fikade och vilade. Det kändes skönt men ändå sorligt när man landade i arlanda.
Det går faktiskt inte och beskriva. När vi landat skulle vi ta vårat bagage och sedan säga hejdå till alla, haha jag började gråta när jag skulle säga hejdå till Karin och Anna, men det är riktigt underbara människor som jag och Mimmi kom väldigt nära nere i Malta. Vi kommer defenetivt behålla kontakten.


Jag i frankfurt



Så var denna resa slut. Men jag har faktiskt funderat på att dra på collage i USA när jag slutat gymnasiet. Blir det inte av åker jag itll usa iaf och jobbar som au pair

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback