Måndag

Godmorgon, just nu känner jag migi nte så trött längre eftersom jag tog en dusch och det brukar ju pigga upp. Idag börjar jag 09.05 så om ca 50 min ska jag ta tunnelbanan. Idag händer inget speciellt, jag slutar ganska sent 15.50 så jag kommer nog bara komma hem o ta det lungt. eller juste ska ju först visa va jag köpte på marknaden men det gör jag när jag kommit hem från skolan.

Vill bara gratta ett av världens bästa Tokio hotel för att det vann VMA i kategorin "Best New Artist". Nu fixar de alltså en stor fest för fansen där de ska medverka i europa, jag MÅSTE dit!!! :D. Sen vann ju Brittan 3 priser så grattis till henne också :).

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: haha, exakt! Jag ser ju också hur mycket du hänger med på lektionen ;) Du lyssnar, men du fattar allt va? :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback