pretty good!

Jag känner mig inte så bloggis just nu, alltså blogg sugen men ett inlägg idag ska väl kunna fixas. Idag gick jag som vanligt till skolan och första lektionen multimedia gjorde jag typ ingenting o jag lovar jag försäkte verkligen fatta va läraren sa men det gick inte och han var ju jätte dålig på att förklara och hjälpa andra. Jag tycker faktiskt synd om han för många i klassen är väl sura på han men han gör väl fan inte det med flit, han är helt enkelt inte utbildad till lärare, eller vad jag tror iaf, eller så kan vi ju ta hela lektionen på engelska för han kommer från nått engelsktalande land.

Sen var det svenska lektion o där kollade vi på troja MUMMS! säger jag hur hett är det inte med både brad pitt och Orlando bloom i samma film? jäkligt hett säger jag :P. okej helt ärligt gillar jag Brad för han är,eller jag tror verkligen han är en bra pappa men just nu ser han ju inte så jätte snyg ut, men helt normalt eftersom han blir ju äldre, men gosh! i filmen är han så het att rummet blir till en bastu :P haha.

Sen var det idrott i kvarnholmen, vi skulle orientera och jag kom på 3:dje plats, hell yeah. Men jag pushade mig så hårt för att hinna ikapp de som fått gått innan mig för helt ärligt är jag inte så bra med kartor så jag spran ikapp de och fick en bra tid. Men ett tag kändes det som om jag skulle svimma, helt seriöst, jag hade pushat min kropp längre än vad den kunde så jag började andas tungt, typ nästan hyperventilera och hjärtat slog ju i 180 och kändes som den skulle ut ur min kropp. Men jag tog djupa andetag medans jag gick och det funkade bättre jag lovar testa. Det brukar jag  faktiskt göra, bor på våning 3 så jag måste upp för alla trapper varje dag och jag har lärt mig att ta djupa o långa andetage och gå lätt på trappan o jag lovar att det inte är lika jobbigt som annars.

Nej nu blir de kladdis igen o lite te, kolla på tv och sen sova, börja 9 imorrn. Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback