SE Zac o Vanessa i stockholm

När jag gick förbi bion såg jag att de satt stängsel vid ingången då fattade jag att det typ skulle vara film primär, så jag frågade en tjej  vilken film som hade premiär o han sa, - det är ingen film premiär, Sac efron o Vanessa hudges kommer hit. Ja ba va:O, jag vill ju se snyggot zac så om tio minuter går tunnelbanan så jag får se om jag hinner den, annars tar jag nästa. Nej fixa mig nu.

För er som vill se dom + andra svenska b kändisar som kommer gå på röda mattan kommer det vara  i SF bio't i hötorget, jag ska dit själv :(, see u there?

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Lina

Såg du Sara? hon fick gå på röda mattan ;O haha :D

2008-09-29 @ 09:38:55
Postat av: Estefany

svar: nej asså jag kollade aldrig uppmärksam, var ju massa o kända människor som gick där o jag kommer inte riktigt ihåg hur gon såg ut:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback