Tårarna bara rann...

Ja då har man drömt igen, denna gång en blandninng mellan en underbar dröm och en mardröm.
Jag drömde att jag träffade mamma och jag bara kramade och pussade henne och bombade henne med "jag älskar dig" ord . Sen plötsligt så åker vi i nån jätte vagn och framför oss åker pappa i nån konstig vagn som jag inte ser jag ser bara släpet  och släpet öppnar sig och ut kommer pappas bil och träffar folk nästan sen håller massa grejjer på att ramla ut men pappa sitter kvar i bilen framför släpet och jag börjar gråta jätte mkt i drömmen för jag försöker ringa honom och säga att han ska stanna bilen annars kommer han va med i en olycka, och jag fick inte tag på honom så jag grät o grät o grät o andades och grät sedan ännu mer. Jag vaknar sedan av att jag hör vibb ljudet från mobilen så i chock vaknar jag och svara sedan. När jag lagt på lägger sig chocken och då kom tårarna och jag kunde inte sluta heller, jag grät väl för drömmen om mamma inte var sann och sen om det med pappa för jag kände verkligen hur ledsen jag var på riktigt för jag grät typ non stop i drömmen.
Ni vet väl hur verkliga drömmar kan kännas.

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch vad hemskt <3

2008-09-19 @ 10:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback