VMA Kläderna

Ja lite sent men jag kollade igenom VMA Kläderna och dessa var mina favoriter så komenterar
jag lite vad jag tycker om dom.


Älskar klänning, sjukt snygg urring eller hur!


Sjukt cool säger jag!. Jag gillar verkligen allt, så cool o egen
stil
han kör med, det gillar jag!, så coolt med stövlarna.
Go säger jag för Lupe Fiasco


Snyggt
, Enkelt och lagom uppklätt. Låter klockan göra hela jobbet istället för
att ha för mkt bling bling, så förlorar allt bara sitt värde om man har för mkt tkr jag.
Snygg är han också:), för er som inte vet vem han är så heter han Ryan Shekler
och är en proffs skejtare :D


Nån och cisco Adler.
Haha skön stil säger jag bara. I like!


Cool att han bryter av det fina med ett par slitna skor.
sjukt coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback