Fredag

Hej hej, tänk att jag fortfarande har ont i fötterna efter igår,
det är sjukt! Men kan berätta lite om går dagen, jag va hos
Erika och fixade mig innan med henne sen drog vi till
skönsberg.  Vi var nära på missa bussen men vi sprang
i våra höga klackar och de gick inte snabb kan jag säga :P
.Men i skb vi mötte upp Hanna och Milla och chillade
lite där innan vi vart upphämtade av 2 tjejer och vi åkte runt
i bilen och pumpade gamla låtar
som spicegirls, nonstalgi!.

Sen drog vi till Oscars (resturang/nattklubb) och entrade
dansgolvet på engång :P. innåt 03 tog vi taxi hem och jag
somnade nästan på engång.

Idag ska vi grilla lite för äntligen är de sol här och sen
ska jag träffa tjejerna :). Men ha de bra.

Peace Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback