Lördag

Hejhej, vaknade vi 9.30 med strålande humör, vädret har
väldigt stor "inflytande" på humöret och idag är det jätte
fint och soligt ute och det ska vara soligt hela dagen :D
Just nu håller jag på fixa lite party musik för ikväll ska
Alice ha sin födelsedags middag och fest. Jag måste
se till så de spelas bra musik där ;) hahaha.

Men hörrni ut o njut av solen idag, ha de bra.

Peace out!

Om de hade varit min fest hade jag spelat denna på
Repeat :P Men nu måste jag tänkta på att inte alla
gillar den typen av musik :P
Rage Against The Machine - Killing in the Name

älskar vilken revolt låt de är!:D

(Lyrics i slutet på låten)

Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
Fuck you, I won't do what you tell me.
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!

MOTHERFUCKER!!!! Ugh!!

Kommentarer
Postat av: Emma

den är as bra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback