Måndag


Hej hej, tänkte berätta lite om gårdagen :).
Igår skulle jag gått på stan med Emma men eftersom hon skulle till
ikea med sin mamma och det skulle dröja sket vi i det. Istället träffades
vi på kvällen och grillade med Alice. Vi va grymma på få igång elden men
en liten miss Emma gjorde var att ta med sig korv men inget bröd XD.
Men vi grillade korv, marshmallows och halsade juice eftersom Emma
glömt glasen också :P haha. Men väldigt trevligt var det. Mindre trevligt
var det att vi stank rök sen, blääh.

På bilden ovan skulle jag ta "en genväg" upp till brasan och enligt
Emma och Alice "gick det inte att komma upp där", men kolla på mig!
Jag klarade att komma upp där :P.

Idag ska jag in till stan och möta upp Alice och Emma igen så ska
vi shoppa lite idag istället. Blir nog nice :), ha de bra

Peace Out!



På en av bilderna kör jag luftgitarr ;) haha om ni undrade  va jag gjorde


Avslutar med en säxy på på kissen o mig ;) hahaha

Kommentarer
Postat av: JessicaViberg

Hejsan! Har kollat igenom din blogg och sina dagens outfits. Du har jävligt cool stil tjejen! Keep up :)

Postat av: isabelle

sv: haha jo lite, men ungen klarade sej iaf oskadd som tur var :')

2009-04-27 @ 18:00:30
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback