Tiamo

var inne i stan idag typ hela dan, gick runt med Emma.
Vi käkade i kunghallen och sen efterätt på donken ;P.
köpte även ett par skor som jag velat ha ett tag nu
men när jag tänkte köpa dom så tog dom slut, nu är
de inne igen och kostade 50 kr mer än förra gången.
699 kr alltså. Men jag köpte 37 för 38:orna var för stora men
nu känns 37 för obekvämna, varför har de inte 37½?
Sen måste jag välja mellan skorna eller åka till sundsvall.
skorna eller sundsvall skorna eller sundsvall... det är frågan.


Fördelar: 1.DE ÄR APSNYGGA!!!!!!!
                 2.SUPER SNYGGA
                 3.DÖ SNYGGA

Nackdelar: 1.kostar 700kr.
                     2. blir ingen sundsvall= inte träffa syskonen o kompisarna
                     3. Ingen storlek som passar mig perfekt
                     4. Galet obekväma

Sen räknade även jag och Emma att allt jag kommer ha på mig imorrn på Alice fest
 (allt är nytt) kostar 2280 kr samman lagt, ja ni läste RÄTT  TVÅTUSENtvåhundraåttio
KRONOR, jag dör vilken slösare jag är, eller jag det är väldigt mkt slösat för knappt en
månad för en arbetslös gymnasie elev. Så om jag tänker klokt så lämnar jag tillbaka
skorna, men då fäller jag nog en tår. Jag ser framför mig hur jag lämnar tillbaka påsen
till tjejen i kassan, men sen sliter jag tillbaka den så sliter hon i den så dras den
där mellan oss :(. HUR SKA JAG GÖRA?

HAhaha långt inlägg och allt den handlar om är typ ett par skor :P,
Som Alice sa: "Din blogg borde heta skor & musik" ;)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

De är grymt snygga! Keep it! :D men förstår att det är trist om du inte kan åka till sundsvall :/

Postat av: bella

Dom är så snygga, har också ångest av om jag ska köpa dem eller inte :o så jävla snygga. typ kär!



Jag lånar en bild! <3

2009-04-04 @ 14:18:59
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: julia

suuuuundsvall! =D=D fast skorna är ju apsnygga men dom kan du...köpa senare:D:D

2009-04-05 @ 11:48:28
URL: http://juliaangman.blogg.se/
Postat av: julia

sv: oookejjjjsss va bra:D att du kommer!=D då måste vi ses brudarna:D:D hur länge blir du här dådå?:)

2009-04-05 @ 15:20:16
URL: http://juliaangman.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Ohh va jobbigt. Men skorna är verkligen grymt snygga! :D

2009-04-10 @ 11:48:02
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback