Torsdag


min Erky pupp, i miss u <3


iaf så kom jag hem för en stund sen, har varit med mina 2 små
syskon på first hotel och käkat frulle. Ska snart in till stan igen och
hjälpa pappa i hötorget sen checka lite i stan, känna som jag
behöver lite grejjer, tror jag får pengar den 20:de typ så då är de
shoppingdags, känns som de börjar bli läge för de igen för nu
känns de längesen jag shoppade sist. Nej men nu ska jag kolla
mail och vila lite innan jag drar iväg :) ha en bra dag.

Jo juste är ledig idag därför är jag inte i skolan :)

Peace Out!

after all this time
I never thought we'd be here
never thought we'd be here
when my love for you was blind
but I couldn't make you see it
couldn't make you see it
that I loved you more than you'll ever know
a part of me died when I let you go

hur fin är inte texten? ja de är till låten som spelas här på
bloggen (ifehouse - blind)

Kommentarer
Postat av: Ida

VILKA SÖTPROPPAR! =)

Postat av: ERKY

MISS U TOO STEFFIPOOP:D<3<3<3<3

2009-04-16 @ 20:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback