pictures

Julafton

Min lilla syster Wendy med kissen Singo

Jag och min  lillebror Edwin n Singo
¨
hahah det är väl den här ansiktsutrycket man vill ha från den man ger presenten till
eller hur?:D hahah lillbubben då blev jätte glad över sin iron maiden dvd



Bellini - Samba de janeiro
Jaja ska snart dra in till stan. idag blir det stan för hela slanten, shoppa en massa
inför nyår, sen ikväll blir det bio med mina favvo girls<3 Haha blir avatar igen, fast
3D den här gången. Fan kom ju nyss på att VM är ju nu i sommar!!! fan va nice det
ska bli! kommer sitta i fotbollsbarerna o hejja som fäään. ja säger det
VM in my heart <3

höhö ni har ju inte fått nån bild när jag har septumet i, så here 
it comes. I like it alot! (hänger lite snett, i know ;))





Kommentarer
Postat av: erky

SNYGGO:D<3

2009-12-30 @ 17:29:02
Postat av: I S A B E L L A

Söta bilder ;D



SVAR: Hihi jodå, jag är nöjd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback