You’re the only one I wish I could forget

Beyoncé - Broken-hearted girl

You’re everything I thought you never were
And nothing like I thought you could’ve been

Jäkla fin låt det där! kommer inte ihåg vart jag tog bilden ifrån men
nånstans på nätet. Nu ska jag iaf sova, ganska sent ju. Har inte varit
så aktiv på bloggen som jag velat, men har inte hänt så mkt. Var
och åkte skridskor igår @ kungsan, men jag blev så jävla trött på en gång
så åkte inte så mkt xD. Idag har inget speciellt hänt, bara skola o sen hem
o bara chilla. Imorrn ska jag köpa min sonisphere biljett!!!!:D:D
Sen blir det julshoppa med Alice för har bara handlat in 1 julklapp
så länge o känns som jag har 462174676184 till... haha

Peace


Kommentarer
Postat av: emma

tack desamma! allt bra? :)

Postat av: Karolin

Jag tycker så mycket om den där låten:):(...

2009-12-20 @ 19:38:53
URL: http://bubblaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback