Måndag


Hallå hallå :D. En skit skön grejj är att söndagar
känns inte som förut
längre för nu har jag inte skola på måndagar,Ledig idag alltså.
Annars sitter jag här o lyssnar på gammla techno/trans låtar på nån
radio station och de tar mig tillbaka ca 7 år då jag bodde i uppsala,
nonstalgi!.

En sjukt dåligt grejj är att jag mer o mer börjar bli beroende av kaffe,
men med mjölk o socker(måste ha) blir de skit gott. men jag får bara
dricka en kopp 4 ggr i veckan :P. Men jag ska inte börja bli en typisk
svensson o ta en kopp kaffe till frukost varje morgon, no no :P.


Nu mail o lite mer. Ha de bra Peace out!

Kommentarer
Postat av: Beth

Jisses vilken snygg bild!

Postat av: Therese

Emma Watson har ett underbart vackert ansikte. Och kaffe är gott. Men inte med socker! Kaffelatte dricker jag, och bara från Sandy's eller Espressohouse (Starbucks och Wayne's funkar också). En gång i veckan - max! Jag vägrar bli beroende, med tanke på att jag redan är beroende av te... Haha!

xoxo

2009-02-09 @ 22:24:44
URL: http://vanillatea.webblogg.se/
Postat av: natta

snygg bild på emma w

2009-02-12 @ 11:14:59
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback