prov och trasig hals


Hej hej har precis kommit hem från skolan
trots att min lektion slutade vi 11.
Men jag stannade i skolan för kl 15 hade jag trafikprov och de känns inte bra
just nu eftersom jag pluggade idag innan provet och gjorde testen på internet
och fick 77% första gången och 98% rätt andra gången och så gick ja igenom
lite grejjer i boken, men sen när vi får provet ser jag att de var typ samma frågor
som förra gången och just dom hade jag ju inte tränat på :O, så när jag gick
kändes det som jag svarade samma som förra gången :/, då fick jag ju fel.
fan också!. Annars har jag inte heller mått så bra för min hals känns helt
trasig
och gör hela tiden ont och när jag prata måste jag anstränga mig och
så låter jag heees. I kylan är de värst då spricker rösten på engång så nu
går jag runt i halsduk och hoppas på de bästa! men nu ska jag kolla mail
osv. Peace out!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, den luktar supergott, o så va den billig, så då va ja tvungen o köpa! :)

Postat av: Anonym

Vadå körprov? har du börjat på körskola nu?:D

2009-02-19 @ 18:57:23
Postat av: Estefany

sv: nejnej bara trafikprov, eller teoriprov rättare sagt :D, sen när jag klarat den får jag börja övningsköra med skolan, inte körskola:P.

2009-02-19 @ 20:17:01
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback