choklad sugen


ush va dålig jag känner
mig nu för att jag är uppe och imorrn är det skola,
alltså om 7 timmar börjar min lektion!. Sen är jag grymt choklad sugen och jag har
kladd kaka men vill inte äta för jag orkar inte borta tänderna igen, helst
vill ja ha marabou choklad och den enda som kanske är öppen är macken
men fan heller att jag går ut nu själv, jag är faktiskt mörkrädd!.

Annars känns de piss också, har inte gjort något viktigt på lovet typ, och nu är jag på
gränsen till IG på många ställen, FAN. Men scheman ser ju bättre nu o jag kommer nog
orka. Det jobbiga är att de hjälper verkligen inte heller på mig om nån säger åt mig att bättra
mig, inte ens om pappa sa det skulle det gå, jag behöver ha motivationen och viljan själv.
Men jag vet inte va jag vill, eller jag vet ju jobben jag vill ha men de känns som jag äldrig kommer
få dom, så då känns de så onödigt att plugga, eller inte, men jag har ju inte motivationen.
Men ida fick jag lite, G måste jag få i alla ämnen iaf. Nu ska jag lågga mig o kolla färdigt på
braniac o sen sova, gonatt!

Kommentarer
Postat av: bella

åh va gott med choklad! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback