Dom är mina!


jag är riktigt happy just nu
!, jag har ju velat ha dessa skor innan de ens kom ut i affären,
men de såldes ju slut på engång, men det var ju ment to be att jag skulle ha skorna
såklart när jag kollade så fanns de i min storlek :). Men snälla papi lånade mig pengar
för det var liksom ett "ha begär" jag fick när jag såg dom. De är my style helt enkelt :)

Nu fattas det bara att köpa en jeans jacka, jeans tights, leopard bikini ( perfekt till min
"exotiska" ursprung:P) och ett par skor från Ellos som redan väntar på mig på posten :)

Kommentarer
Postat av: bella

Snygga!

Ta ett kort när du har på dig dem, vill se! =)

kram

Postat av: Tannaz

hihi dom e så jävla fina! har oxå dom:)

2009-01-16 @ 20:10:44
URL: http://hypnootiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback