Everywere i am, there you be

lite mer musik skadar inte :P.

Nej men ska strax lägga mig vilket nog är på tiden, har precis ladda ipoden med 11 frächa låtar
så ska lyssna på det ett tag, musik ger själen ro :).

Men nu iaf 2 video på 2 av världens bästa filmer

Pearl Habour - There you'll be
 

Tha Gladiator - now we are free
 

Min lista på bästa filmerna:

The last of the Mohicans

Brave heart

Gladiator

Passion of the christ

apocalyto

pearl habour

the nootebook

a walk to remember

American history x

united 93

a walk to remember

Twilight

sen nån fler jag säkert glömt, men dessa är några av filmerna jag kan se
tusen gånger och inte tröttna, jag gråter alltid lika mkt i pearl harbour filmen
fast jag vet att Danny dör osv :P

Vilken är din/dina favorit film/filmer?


Kommentarer
Postat av: bella

okej, jag såg det på internet! :)

Får se hur jag gör!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback