Fredag

Hej hej :). jag har börjat vända lite på dygnet vilket jag inte tkr om!, jag går o lägger mig
vid 02-03 tiden och vaknar 12-12 tiden. Ja nu äter jag frulle när jag egentligen ska käka
lunch.... Ja annars va händer idag, lika dött som vanligt, men jag gillar det. Att liksom
inte göra någonting :D. Nej men idolerna ska ju till vällingby idag men jag vet inte om det
är på dagen eller kvällen, får se om jag orkar gå för jag saknar faktisk idol, jag gick faktiskt
på det 5 gånger under hösten/vintern o nu bärjar de kännas lite tomt :P.


Bild på mig när jag var i Malta, jag saknar det!.


<Just nu> Wherever i may roam - Metallica

Kommentarer
Postat av: bella

Ja jag hade jättetrevligt!

Vilken fin bild :)

Postat av: emelie berglund

precis det är inge kul att vända på detta dygn, för det är verkligen på dagarna man borde hitta på saker och inte på kvällen.

2009-01-02 @ 15:26:53
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Tilda

söt! :)

2009-01-03 @ 23:06:08
URL: http://tildasander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback