James Blunt - Goodbye my lover

Det var så sjukt längesen jag hörde  den här låten därför blev min reaktion lite som den blev
när jag hörde den igår igen efter några år. Just då den här låten spelades mkt på radio
var en mycket dyster tid för mig så alla låtar jag hörde just då får mig liksom bara att minnas allt
de hemska igen, låtar som live tomorrow med Laleh, Agenes Carlssons Right here right now
och Goodbye my lover. Men vacker är den och sorlig så klart

Jag har nog aldrig varit så öppen mot någon som jag är på bloggen, men det är
lättare att skriva än att säga det.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: haha, ja så nu håller vi tummarna och väntar på att peter ska skicka resultatet :D

Postat av: bella

nej inte på h&m i valbo men ska kolla i stan imorgon! =)

2009-01-15 @ 18:18:35
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback