Måndag

Hejhej:). Pappa och mina små syskon D & M har precis åkt mot sundsvall. Tanken
var ju från början att jag skulle åka med men eftersom jag inte hade den sista paketet till Edwin min andra
lillebror som okcås bor i sundsvall kändes det bara onödigt att åka dit, för jag hade tänkte åka dit o lämna
julklapparna till dom, Sen har jag också skol grejjer o fixa och åker jag till sundsvall är det liksom 100% säkert
att jag inte kommer plugga ett skit så jag stannar hemma o jobbar m uppgifterna istället.
Hållerpå fundera vilken film jag ska se idag :P.

nån tips på en riktig bra film?

Peace out!



Jag & Tossan, min lilla bebis<3


Kommentarer
Postat av: Mandy

haha okej :)

btw jätte söt katt!

Postat av: Mandy

nä det är han tyvärr inte :( utan nu handlar det om hans dotter :)

2009-01-05 @ 14:25:18
URL: http://maandys.blogg.se/
Postat av: bella

Hoppas du haft en bra dag! :)

2009-01-05 @ 20:05:13
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback