söndag


Min såkallade "catwalk" nere i Malta

hallå :), är uppe nu för  Tossan väckte mig, maten var slut så nu har hon fått nån
korv grejjs sen måste jag ner till affären och köpa riktig kattmat. Idag ska jag fixa gammalt
plugg, sen kolla igenom vilka bilder jag ska förstora och använda i mitt foto projekt,
just nu kollar jag på nån gammal bil som inte är digitalt för läraren sa att vi kunde skanna
in en bild också :), så det ska jag göra. Annars är det bara chill som gäller :). Ha en bra dag

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Sandra

du menar på proven och nationella? jag fick bara g på ett av proven, ska göra mitt g-test nu på onsdag. jag vill bara gå och dö! :o vet inte vad jag ska plugga och inte.

Postat av: bella

Ha en bra dag! :)

puss

2009-01-18 @ 10:41:14
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback