Fanfanfan


Varför går allt emot mig just nu.
jag blir helt utmattad av de här.
Varför får jag inte se Metallica? Kan jag bara inte få åka? :(

Först fick jag inte av pappa men när det väl börjar lösa sig kan
inte Alice längre. Ser väldigt mörkt ut nu, jag kommer inte få se
Metallica i år igen. Får väl bita ihop och hoppas på att de snart
kommer tillbaka......

Kanske svårt för många och förstå hur jag känner mig nu.
Men man kan väl föreställa sig om man hade chansen och se
sitt favoritband men de gick ändå inte. Jag älskar Metallica över
alla artister/band i världen. Dom är som bästa enligt mig, mina
största idoler. 
Det kändes så sjuk när "the day the never comes" började spelas
på radio. Fan tänkte jag, de här händer inte. Det gör ju inte saken
bättre att bara frestas mer, klart man blir ännu mer ledsen.
fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan

Men de här gör mig glad och se, Kirk den bästas tal :D

Kirk-"im looking forward to continuing to create inpired music with you guys

cause we only reached the half way of our career"


James - "When we hits the stage and we start playing and you look them in the eye,

dude its over, thats the ultimate drug, the ultimate dream, the ultimate feeling

and we're addicted to it"

Men sen har ju James och Lars rätt i de dom säger mellan 1:20-1:46

Men en sak till JAG ÄLSKAR METALLICA<3<3 och jag ska se dom flera
gånger till!:D


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Paj i alla dess former är hur gott som helst. Blev köttfärspajen bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback