Hultsfred 09 del 2

Nu tänkte jag skriva lite om konserterna på hultsfred :) Här nedan kommer
bilder tagna av mig

Dropkick Murphys

Dom första vi kollade på var Dropkick murphys, grymma killar. Jag lyssnar inte på
dom i vanliga fall men de kanske man ska börja. Fanns liksom bara 2 låtar jag
hade lyssnat med dom innan. Men de var härliga på scen och en av sångarna
gick ner till publiken och stog där länge medans han sjöng. Bra gjort!.

Kings Of Leon

Hahaha hur underbart var det inte att få se Kings Of Leon???
Helt sjukt underbart! vart lite emotionell när de sjöng closer, för det
var den låten som fick mig att börja lyssna på dom. och hur damn snygg
var inte Caleb(sångaren) på en skala 1-10?? typ 20 :P. Älskar killens stil <3
Fem av fem toasters till KOL ;)

Regina Spektor

Vilken tjej!! Hon är så himla söt och man märker verkligen hur mycket
hon uppskattar publiken. Efter varje låt skrattade hon och sa tack.
Hon fick stora hawaii scenen att kännas så litet oc intimt. Riktigt fint
var det!!

The Killers



Äckligt underbart var det, kunde inte fatta att jag stog så nära dom!!!! jag stog nästan
längst fram, hade 2 personer framför mig men som tur var de tjejer och typ lika långa
som mig så jag såg bra ändå. När musiken började spelas och när de kom ut
blev det ett jävla tryck och man flög fram mot staketet. Dom var grymma och de körde
låten human i början och avslutade med den också. Det var nån som skrev att det
var självmord o göra så, men grabbarna klarade det. De gav ju publiken va de ville
ha. Efter typ halva konserten hade jag flyttats lite mer och och hamnade i en lerig
vattenpöl. Eftersom jag redan var blöt stod jag kvar där en stund innan jag flyttade
mig längre bak för jag höll på ramla flera gånger.

Takida

Norrlands stolthet eller vad?.  riktigt bra var det och roligt att sjunga med.
De var en kille som fick en gitarr som var signerad också :D. Dom körde
typ alla bra låtar som Jaded, the dread, reason to cry o många fler,
så klart avslutade de med Curly sue. Riktigt fint var det!

Lars Winnerbäck

Vad ska man säga? grym som alltid!! allt jag behöver säga

Mando Diao

like like. Riktigt roligt var det att stå o dansa till deras musik som svängde xD.
Nä men dom rockade verkligen och fick med sig publiken, ingen stel publik
här inte :P.

The Sounds

Okej, är inte Maja typ världens coolaste tjej? hon rockar typ skiten ur alla.
VIlket preformens. Hennes scenvana är så grym. ALLA låtarna var grymma!
och ett jävla plus till syntharen Jesper Anderberg för han är så damn snyggen
och cooooool.

bild på jesper andeberg(inte min bild och han spelade gitarr engång som bilden visar)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback