In Thai

Tjabba, det var ett tag sedan jag skev :P
Gaahh as jobbigt o skriva for alla tangenter ar inte pa samma
stalle som i swe. Men jag ar ifa i Thailand nu. Vi bor mitt pa
khao san road vilket ger oss tilgang till allt for har finns allt
fran resturang till tatuerings studior till marknads stand. 
Dock gar vi bara har pa khao san road pa kvallen for pa dagen
aker vi runt till stallen o kolla pa affarer, Jag har shoppat en MASSA,
men lite svart o inte gora det nar de ar sa billigt, en topp kan typ kosta
30 kr :P. Juste imorrn ska jag eventuellt tatuera mig om jag inte bangar
:P. Ja jablir nog till o med 2 tatueringar for en jag tankte gora kostade
bara 1200 baht vilket ar typ 300 kr. Nej men nu ska ja skriva ut hur jag
vill ha tatueringen och sen vanta pa att pappa o S ska bli klara for de
haller pa att massera sig nu :P. Imorrn natt aker jag  hem men ar inte
hemma forrens om 2 dygn. Vi har ahft tur for de har typ inte regnat natt
alls har fast det ar regn period nu. Idag regnade de lite men de torkar
snabbt for de ar sa varmt. forresten sa ar klockan har nu 21.17 :P

Men bilder o sa kommer nar jag kommer hem, ha de bra

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Lina

ååå jag vill också :D

2009-06-20 @ 15:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback