Torsdag


Så här känner jag mig idag...

oh va skönt, sista skoldagen denna vecka.
Jag känner mig rätt så död men försöker piggna upp genom
att slurpla i mig kaffe.  Igår var jag +5 tjejer och Mimmis pojkvän
Lucas ute. Vi hade det väldigt trevligt. Men så dum som jag är
så tänkte inte jag alls på att tunnelbanorna slutade gå :P.
Men jag hade världens tur för när jag skulle jag bara förbi en
busshållplats för att kolla adressen till deras tur listor för att se hur
jag skulle komma hem. Där stog det att de skulle gå en buss till
hagsätra därifrån bara 10 min efter. Tur hade jag och tog mig hem,
låg i sängen 02.30 typ och så ska jag gå till skolan idag!!
Nä men jag tvingade mig det eftersom min närvaro senaste månaden
varit usel, så nu har jag gått på alla lektioner sen jag fick brevet om det
hem.

Men dagens planer är väl träffa Victoria sen ska jag nog till pappa.
Får se om jag lever tills dess.
Men nu måste jag fixa mer kaffe för jag håller på somna xD.

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: MARTINA

Sv: Nej men får väl hoppas att det är något sånt och att de blir mörkare med åren :)

Postat av: s:en

hoppas du far en bra dag!

2009-06-04 @ 11:52:01
URL: http://ohmydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback