Onsdag


Hej hej.
Fyfan vilket äckligt väder, de regnar ju!. Jaja jag får väl klä på mig
och dra till skolan sen. JUSTE har ju redovisning på engelskan,
haha får väl plugga till den på rasten. Annars så är det ingen vanlig
dag för det är Linas födelsedag hurra hurra hurra
:D.

Juste igår köpte Victoria våra hultsfredbiljetter, så nu är det klart
att vi drar dit. Men iaf efter skolan så drar jag o några till vällingby
där vi ska stå o skrika som små barn efter Alexander Rybak som
ska ha signering. Efter är de bara o dra hem för på kvällen blir
det utgång med tjejerna eftersom Lina fyller år och Mimmi precis
fyllt 18 :D. Kommer bli roligt. Men nu måste jag skynda mig lite

Peace Out!


Kommentarer
Postat av: ida naessén

trevlig blogg !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback