Lifehouse - Blind

den här låten är så bra så jag vet inte vart jag ska ta vägen,
så mäktig. och nu när jag såg videon började jag gråta till o med.
jag som inte kollar på smallville, men de är så fina tillsammans,
passar bra ihop och de känns så himla vackert och gulligt allt de
gör tillsammans
, som när han lyfter upp henne o hon är ju långt
ifrån marken då, hur han tittar på henne. sånt vill man ju uppleva.
och ja jag vet att det är en tv serie:P. men de kanske existerar sånn
kärlek i verkligheten, eller hur?:)

after all this time
would you ever wanna leave it
maybe you could not believe it
that my love for you was blind
but I couldn't make you see it
couldn't make you see it
that I loved you more than you will ever know
a part of me died when I let you go
and I loved you more than you'll ever know
a part of me dies when I let you go


Kommentarer
Postat av: vesna

En blogg i min smak !!!

Postat av: bella

Tack! :)

Ha en bra dag!

2009-03-08 @ 08:56:26
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback