Måndag


Hejhej, är uppe nu
fast jag inte har nån skola på måndagar.
Gaah va jobbigt är as trött.men måste fixa mig nu och åka
iväg sen för min vän Emelie utbildar sig till nagelteknolog
och hon ska fixa negelförlägning på mig, ändå jag oroar mig
lite för  mina naglar är miss färgade så kan se lite
fult ut, men annars kirrar hon det för hon är dukigt hon :):
Förresten varft fan tog våren vägen? de som var så fint och
soligt i några dagar är nu vitt ute igen :(, va ledsen jag blir!

Sen efter det ska jag möta upp tjejerna i skolan för att
tillsammans gör det sist i  vårat svenska arbete
eftersom vi har redovisning imorrn. Ni får ha en bra dag

Peace Out!

Kommentarer
Postat av: bella

va roligt de där med nagelteknologs utbildning. hur gammal är emelie då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback